Avatar
Official Artist
Rosanne Wong
Actor , Singer
1,140,224 views| 150  Posts

What's Phil doing?|Phil在做什麽?|Phil在做什么?

Video: http://www.youtube.com/watch?v=R3WidDBN-IwHmmm... looks like  he's practicing to be a director for an upcoming project...I sure do wonder what kinda project it is (and which other actors and actresses are involved)...  ps  Sammy thank you so much for your patience ~!!! It was a good practice, let's do it again soon  |
Video: http://www.youtube.com/watch?v=R3WidDBN-Iw[if gte mso 9]> Normal/w:View 0/w:Zoom 7.8 磅/w:DrawingGridVerticalSpacing 0/w:DisplayHorizontalDrawingGridEvery 2/w:DisplayVerticalDrawingGridEvery false/w:SaveIfXMLInvalid false/w:IgnoreMixedContent false/w:AlwaysShowPlaceholderText /w:Compatibility MicrosoftInternetExplorer4/w:BrowserLevel /w:WordDocument <![endif][if gte mso 9]> /w:LatentStyles <![endif][if gte mso 10]> <![endif]

Hmmm…看起來在為下一部片子練習…我在猜想是部什麽片(還有哪些男女演員參與)…

 

Ps.謝謝Sammy的耐心~!!!

真是很棒的練習,下次繼續吧 |
Video: http://www.youtube.com/watch?v=R3WidDBN-Iw[if gte mso 9]> Normal/w:View 0/w:Zoom 7.8 磅/w:DrawingGridVerticalSpacing 0/w:DisplayHorizontalDrawingGridEvery 2/w:DisplayVerticalDrawingGridEvery false/w:SaveIfXMLInvalid false/w:IgnoreMixedContent false/w:AlwaysShowPlaceholderText /w:Compatibility MicrosoftInternetExplorer4/w:BrowserLevel /w:WordDocument <![endif][if gte mso 9]> /w:LatentStyles <![endif][if gte mso 10]> <![endif]

Hmmm…看起来在为下一部片子练习…我在猜想是部什么片(还有哪些男女演员参与)…

 

Ps.谢谢Sammy 的耐心~!!!

真是很棒的练习,下次继续吧

over 12 years ago 0 likes  32 comments  0 shares
Photo 31759
DeAR RoZY~ 還是要說.. 你好厲害喔!! 越來越期待看到你們的作品呢~ 加油!!
over 12 years ago
Redgate profile
Lol, go girl! Jia you! :D
over 12 years ago
Photo 37580
This blog sounds sooo familiar....where might I have seen something similar to it...hmmmm Heh cool stuff.
over 12 years ago
Yummy
Yes! Again. Soon :P With more video AND pictures =D &quot;Rozy Wong, taking girl power to the next level...&quot; I see a trend here. I suspect we're gonna be getting hints about the &quot;who else&quot; in the near future ;)
over 12 years ago
Photo 49623
Everybody was kung-fu fighting Those cats were fast as lightning In fact it was a little bit frightning But they fought with expert timing
over 12 years ago
Photo 45240
awesome! looking good. keep it up! =D
over 12 years ago
Photo 36531
That was incredible! Way to go Rozy!!!
over 12 years ago
Photo 37960
嘩!!!好有形,好勁,我鍾意呀!但都希望要小心,此終拳腳無眼。 Love :-)
over 12 years ago
Photo 36540
Wow! Rozy, you look so cool. Really hope we can see your kung fu film very soon ^_^
over 12 years ago
Photo 23166
NICE PICTUREEEEEEEEE
over 12 years ago
Photo 37692
Z Y
she is fighting
over 12 years ago
Photo 30048
Not bad. You can kick my ass any time.
over 12 years ago
45862083 0af2fd4d5d
nice!
over 12 years ago
Wudi
haha ... u should kick him harder !!! :)
over 12 years ago
Default avatar
JS
Wah remind me never to suggest a sparring match!
over 12 years ago
Photo 37737
Great moves! No one would dare to offend you!
over 12 years ago
Photo 37355
wow!! well done rozy! nice kongfu you played!
over 12 years ago
Photo 69198
嘩!!!!!!!!!!!!!! 好勁阿......... 不過有沒有練到受傷阿 小心自己喔 因為打在妳身 痛在我們的心阿!! 加油加油.........(無限次) 當妳需要鼓勵時 我們就在妳身旁
over 12 years ago
Photo 55745
我看了視頻,實在太震撼了!!!!!! 我的第一反應是:&quot;嘩......好勁!!&quot; 我心中的偶像原來也是一名拳擊高手. 哈哈......
over 12 years ago
Photo 36943
Remind me NEVER to cross you!! haha... You're tough!! hehe
over 12 years ago
Rottendoubt a4 patrick
awesome job!!! gooooo rozy!
over 12 years ago
Photo 37783
u look yeng in a kind of woman type in the vdo....great job.....
over 12 years ago
Photo 93998
好strong呀!!加油!!!
over 12 years ago
Photo 37350
哈...Rozy打贏咗ar!!! 打時小心d喔...做好熱身!
over 12 years ago
Photo 41036
Very nice kick. u and sis are more than welcome to join my Sanda team in US
over 12 years ago
Damanonlinepostdec2015
"everyone says ur strong... and very fast" (english voice over dubbing) hehe
over 12 years ago
Photo 116381
haha ,你同天明好似!
over 12 years ago
Photo 265334
嗨! 你好...我看過你演的特警飛龍.. .所以就認識你了.. 這張..你超帥的唷!!哈...^^...
over 12 years ago
Photo 66561
不错呀,,好型。。
over 12 years ago
Photo 327304
身材很好.
about 12 years ago
Photo 332878
和哥哥好像哦~
over 11 years ago
Photo 462329
好有型阿。。。。
over 11 years ago

About

Learn More

Languages Spoken
English,Cantonese,Mandarin
Location (City, Country)
Hong Kong
Gender
Female
Member Since
August 20, 2007